Bøn i kirken kl. 10-11
Vi mødes i kirkens cafe fra kl. 10-11, hvor vi beder om stort som småt. Alle er velkomne og har man et bedeemne, er man altid velkommen til at skrive [...]
Vi mødes i kirkens cafe fra kl. 10-11, hvor vi beder om stort som småt. Alle er velkomne og har man et bedeemne, er man altid velkommen til at skrive [...]
Hver fredag er der mulighed for at komme i kirken kl. 13.30–14.30 og velsigne de personer, vi beder for. Alle er velkomne de fredage, de har mulighed for at være [...]
Daniel Ostersen m.fl. vil lede os igennem denne gudstjeneste.
Vi mødes i kirkens cafe fra kl. 10-11, hvor vi beder om stort som småt. Alle er velkomne og har man et bedeemne, er man altid velkommen til at skrive [...]
Den første torsdag i måneden mødes vi til hyggeligt samvær og aftensmad i kirken. Efter måltidet samles vi til en kort andagt eller en bibelhistorie, og derefter nyder vi en [...]
Træffetid er aflyst i dag, men du er altid velkommen til at ringe til os og få en god snak.
Vi får besøg af Mathias Waage-Pedersen, som kommer prædiker for os.
Vi mødes i kirkens cafe fra kl. 10-11, hvor vi beder om stort som småt. Alle er velkomne og har man et bedeemne, er man altid velkommen til at skrive [...]
Vi samles med inspiration fra Local Houses of Prayer-principperne, hvor fokus er at vokse i bevidstheden om de mennesker og relationer, Gud har placeret os iblandt. Sammen ønsker vi at [...]
Til søndagscafé, får vi besøg af spændende organisationer, der deler deres arbejde og indsigter med os. Mere info følger og ellers hold øje i vores Facebook gruppe.